luni, 10 noiembrie 2008

De ce un blog?

Un blog pentru a-mi exprima opiniile si parerile despre orice, oricand si oricum. Apetitul scrisului mi s-a deschis odata cu redactarea unor articole in revista on-line a prietenei mele, http://www.madone.ro/. Nu ma gandeam niciodata ca as putea sa scriu si ca articolele mele ar putea fi citite, si chiar apreciate. Astfel a inceput goana mea dupa subiecte. Eram atenta la tot ce se intampla, urmaream emisiuni de gen pentru a "fura" o idee si a scrie. Insa tumultul meu si cautarea mea continua a inceput sa scartie in momentul in care timpul nu mi-a mai permis sa documentez articolele. Asa ca mi-a venit o idee. De ce sa nu-mi fac un blog unde pot sa comentez anumite evenimente, sa povestesc calatoriile mele, sa-mi impartasesc nelamurile, etc. cu voi. Este un fel de nu mai caut eu subiecte, le las pe ele sa vina la mine si eu doar le comentez. Convenabil, nu? N.B. A nu fi tradus in lene:)), ci doar in lipsa de timp sau intr-o limita impusa la nivelul subiectelor (pe blog se poate vorbi despre orice, pe cand intr-o revista despre femei, nu se prea pot aborda articole de gen Salon auto de la Paris).
Asa ca iata-ma, "bloguind", nu pentru ca este la moda si tendy, ci pentru ca imi place sa scriu.

Niciun comentariu: