vineri, 12 decembrie 2008

Grelele decizii ale vietii

Nici nu treci bine pragul maturitatii, ca viata incepe sa-si arate coltii. Poate de accea uneori am momente cand ma port exact ca un copil, ma rasfat, vorbesc rasfatandu-ma, dansesz prin casa, tip, etc...Si-mi place sa fiu mai fiu un copil pentru cateva minute...sa uit de griji, de examene, de locurile de munca, de stresul de la viitorul/ fost loc de munca, de compromisuri. Si in afara de grijile tale, trebuie sa dai dovada de maturitate in gestionarea relatiilor cu "oamenii mari", adica parintii care stiu sa-ti rasuceasca cutitul in rana si sa te faca sa te simti vinovat (ca stai acasa). De exemplu, ieri am luat o decizie de care nu stiu daca sa fiu mandra sau sa plang. Cred ca trebuie sa plang nu stiu. Am fost acceptata sa fac un stagiu intr-un domeniu despre care nu situ decat o definitie:)) (surprinderea mea mare a fost ca m-au acceptat dupa un assement center si un interviu, pe un domeniu necunoscut, dar oamenii din domeniul meu nu ma accepta pentru ca nu am o suta de ani experienta), eu terminand stiinte politice si comunicare. Deci va dati seama ce treaba am eu cu economia. E doar un stagiu, dar nu-mi place sa ma fac de ras sau sa nu fiu un stare sa fac fata. Asta e cosmarul meu, pentru ca pana acum am avut numai feed- back-uri foarte ok. Sper sa fac fata. De ce zic ca a fost o decizie grea? Pentru ca in aceesi zi m-au sunat altii care mi-au oferit un contract determinat intr-un domeniu pe care-l cunosc, dar incepand cu ianuarie, februarie. Asa ca am zis sa ma duc o luna la stagiu, vad daca ma descurc, daca imi place, pentru ca si asta e foarte important, si daca raspunsurile sunt NU pentru amandoua, atunci imi bac preavizul si plec. Dar mie nu prea-mi place sa las lucrurile nerezolvate si sa incurc oamenii. Mi s-a spun ca nu e nici o problema daca plec mai devreme. Sper ca asa si e. Poate nu va fi nevoie, nu se stie niciodata. Sau poate ca din prima zi o sa-mi dau cu pumnii in cap ca am zis Da (am zis dac pentru ca toata lumea cauta profil economic si am zis ca daca fac si eu un stagiu la o firma de renume, o sa am si eu vreo sansa). Se pare ca intr-un viitor farte scurt o sa aflu raspunsurile la intrebarile mele si la deciziile vietii care ma pot afecta pe viitor.

Un comentariu:

Anonim spunea...

cred ca e o decizie buna....putina experienta nu strica niciodata...iar dak nu-ti place si vrei sa pleci gandeste-te ca firma respectiva nu se bazeaza pe un stagiar...bafta pe viitor