marți, 11 noiembrie 2008

O jungla a locurilor de munca

Nu stiu altii in cat timp au reusist sa-si gaseasca un loc de munca, dar eu am cam ajuns la culmile disperarii (caut de 2 luni, poate unii zic ca e putin penmtru a gasii un loc bun de munca, DAR EU VREAU SA MUNCESC!). "Mi-am ales" si un timing perfect acum cu criza economica...si mai mult decat atat, inca nu mi-am dat seama ce-si doresc angajatorii de la noi. Facultate am, master in strainatate am, recomnadari excelente am, experienta am, chiar daca nu de cativa ani in domeniu, limbi straine stiu,...De ce nu-mi dau o sansa? Atat le cer. O sansa sa demontrez ca pot sa fac ce-mi cer chiar daca nu am o suta de ani experienta...o sa invat...ca doar nimeni nu s-a nascut invatat...si daca nu ne dau o sansa, cum sa dobandim experienta colosala pe care o cer???? Ma intreb si eu asa...retoric, ca un raspuns nu cred ca pot nici ei sa ni-l dea. Nu vreau acum o pozitie manageriala, dar nici de asistenta care raspunde toata ziua la telefoane si mail-uri...I'm well over that period...
Okey, dar sa nu-mi pierd increderea, poate o sa rasara soarele si pe strada mea...ce ziceti?

Un comentariu:

Anonim spunea...

sigur va rasari, doar esti fata desteapta! ms pentru link ;)
Magda