luni, 30 martie 2009

Escapada

Niste prieteni de-ai nostri ne-au convins sa-i insotim la un targ de nunti din Ploiesti. Am fost frumusel cu ei, peste mari si tari, incantati de ce credeam noi ca o sa vedem, dar ce sa vezi; la fata locului o mare surriza: 7 standuri. Colosal as spune. Ma "dureau" picioarele de cat am mers. O mare dezamagire!!!Bine macar ca era intrare libera: romanul tot roman, sa fie aiba castig :)).
Am luat vreo 7 pliante, unu de la fiecare si am plecat in mare graba spre un magazin cu rochii de mireasa. Era inchis, dar voiam sa admiram modelele macar de la distanta. Cand ce sa vezi? O alta mare dezamagire: rochii cu mov, cu portocaliu, cu materiale indoielnice.
Asa ca ce ne-am zis: suntem la Ploiesti, hmmm, e cam aproape Busteniul. Hai sa vedem daca mai sunt muntii la locul lor. Si iata-ne in drum spre Busteni (dar stati! eu ma pusesem sa ma odihnesc dupa ce am mers atat la targ si credeam ca ne indreptam spre Bucuresti, credeam c-au glumit cu mersul la munte si deodata aud eu in masina: Mai avem mult pana la Campina? Ma trezesc eu ofuscata: ce Campina? Aia nu e in directia munte? Ei toti: ba da. -Si ce facem acolo? - Eu credeam ca glumiti. Si toti radeau de mine).
Am vazut ca totul era cum il lasasem, munti erau acolo, la fel si crucea, zapada mai era, am baut un suc si am plecat spre Bucuresti. De data asta, sigur. Nu doar eu credeam asta:))
A fost draguta aceasta escapada.

Niciun comentariu: