luni, 22 decembrie 2008

Absenta motivata

Absenta saptamanii...Eu, sper ca si-a dat cineva seama ca nu mai eram pe mess available tot timpul sau ca n-am mai scris pe blog :)) Cel putin I hope so! Just to be remembered...
Absentele mele sunt motivate de inceputul stagiului pe audit care m-a ucis din prima saptamana in sensul ca terminam destul de tarziu, ajungeam acasa, macam, faceam ce mai faceam si directia patutz caldutz. Acum sunt in pauza de masa ;).
Al doilea motiv al absentei motivate este (pentru ca o sa spuneti, bine, bine, dar nu esti la stagiu si in week-end) goana dupa cumparaturi si mai ales cadouri. Tot week-end-ul am colindat din magazin in magazin si am cumparat o groaza de lucruri. I just love the holidays.
Si acestea fiind spune sarbatori fericite tuturor.

Niciun comentariu: